Nieuw op deze site?


Van harte welkom op onze website! SGE hoopt u met deze site nog beter van dienst te kunnen zijn. We kunnen ons voorstellen dat u misschien even moet wennen aan een nieuwe website en niet direct kunt vinden wat u zoekt. Om u hierin te ondersteunen treft u hieronder een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, stuurt u deze dan gerust naar de webmaster. Wij proberen deze dan zo snel mogelijk te beantwoorden.

  1. Waar kan ik een (herhaal) recept aanvragen?
  2. Wat kan ik online op deze website regelen?
  3. Waar vind ik de contactgegevens van mijn zorgverlener?
  4. Waar vind ik informate over Mijn Zorgprogramma?
  5. Overige vragen?


 

1. Waar kan ik een (herhaal)recept aanvragen?

Zo vindt u het herhaalrecept formulier:

1. Ga naar de startpagina van uw gezondheidscentrum
2. Klik rechtsbovenin op 'Online Diensten'.
3. Kies '(Herhaal) recept aanvragen'. 

2.  Wat kan ik online op deze website regelen?



Onze webdiensten (zaken die u bij SGE zelf online kunt regelen) vind u onder de knop ‘Online Diensten'. De 'Online diensten' knop vind u rechtsbovenaan op de startpagina van uw gezondheidscentrum.

Bij SGE kunt u de volgende zaken online regelen:
  • een herhaalrecepten aanvragen
  • een e-consult houden met uw huisarts
  • een afspraak maken in de agenda van de huisartsenpraktijk
  • een terugbelafspraak aanvragen
  • in- of uitschrijven bij SGE
  • Inschrijven voor een groepscursus
  • naar het patiëntenportaal ‘Mijn Zorgprogramma Online’ gaan 
  • aan- en afmelden voor de SGE nieuwsflits
  • Naar de app 'Moet ik naar de dokter' gaan

 

3.  Waar vind ik de contactgegevens van mijn zorgverlener?

U vindt voortaan alle belangrijke informatie voor patiënten op de webpagina van uw centrum! Zoals de openingstijden, de zorgverleners in het gezondheidscentrum en contactgevevens. U kunt de webpagina van uw centrum vinden op de startpagina www.sge.nl. Via het bovenmenu en via de knoppen in het midden van de pagina kunt u doorklikken naar het gezondheidscentrum van uw keuze. Ook door de naam van uw gezondheidscentrum in te vullen na het woord sge, komt u direct op de website van uw gezondheidscentrum, bijvoorbeeld: www.sgeorion.nl.

Als u een gekozen heeft voor uw centrum, wordt u de volgende keer dat u naar onze website gaat, automatisch doorgeleid naar uw centrum. Wilt u terug naar de algemene startpagina van SGE? Klik dan bovenin op 'Terug naar SGE.nl'.

4.  Waar vind ik informatie over Mijn Zorgprogramma?

U vind alle informatie over uw zorgprogramma als u klikt in het menu bovenaan 'Zorgprogramma's.

5.  Overige vragen?

U kunt al uw vragen over de website stellen aan de websmaster via: webmaster@sge.nl

 

 


Delen

Uitgelicht
Oktober = Stoptober SGE, stopt u mee?
Oktober = Stoptober SGE, stopt u mee?
Geplaatst: 17 september 2019

SineFuma verzorgt voor SGE de groepstraining; “Rookvrij! Ook jij?”. SGE zet zich in voor de gezondheid van veel Eindhovenaren en stoppen met roken geeft een enorme gezondheidswinst. Daarom gaan we dit najaar inzetten op de meest effectieve manier van stoppen met roken: Groepstraining. SineFuma provides group training for SGE; “Quit Smoking! You too?". SGE is committed to the health of many people in Eindhoven and quitting smoking is a huge health gain. That is why this autumn, we are going to focus on the most effective way to stop smoking: with a group training.

Mogen we u benaderen om mee te denken?
Mogen we u benaderen om mee te denken?
Geplaatst: 13 september 2019

Als SGE willen we in de (nabije) toekomst onze zorgverlening op een aantal onderdelen anders gaan organiseren. Wij horen graag uw mening; bijvoorbeeld over de inzet van digitale ondersteuning en een andere aanpak van onze zorg voor mensen met een chronische aandoening. Zouden we u mogen benaderen om met ons mee te denken? As SGE, we want to organize our care provision differently in a number of areas in the (near) future. We would like to hear your opinion on the use of digital support and about the different approach in our care for people with a chronic disorder. Could we approach you to think along with us?

Medicijntekorten
Medicijntekorten
Geplaatst: 12 september 2019

Door leveringsproblemen zijn medicijnen steeds vaker voor korte of langere tijd niet beschikbaar. Uw apotheker kan het medicijn dan ook niet voor u bestellen. Dit is een toenemend probleem, wat een aantal verschillende oorzaken kan hebben. We leggen u hier graag meer over uit. Due to delivery problems, medicines are sometimes not available for a short or for a longer period of time. Your pharmacist cannot order the medicine for you. This is an increasing problem that may be caused by a number of things. We are happy to explain more about this to you.