Online diensten e-Consult


SGE biedt u de mogelijkheid om 24 uur per dag uw gezondheidsvraag te stellen aan uw huisarts via een e-Consult. Dit is enkel bedoeld voor klachten die reeds bekend zijn bij uw huisarts. Klik op de button hieronder om een e-Consult aan te vragen.

e-Consult

Hoe werkt een e-Consult?

U stelt uw gezondheidsvraag digitaal aan de huisartsenpraktijk. U krijgt daarna binnen enkele dagen een antwoord op uw vraag. Heeft u daarna nog een vraag? Vraag dan opnieuw een e-Consult aan.

Veilige inlog met DigiD + SMS
U kunt inloggen met uw DigiD en ontvangt vervolgens een sms-verificatie. Dit is het hoogste veiligheidsniveau bij DigiD. Meer informatie of direct een DigiD en SMS aanvragen? Klik hier.

Voor spoedeisende zaken die niet kunnen wachten, adviseren we u contact op te nemen met de centrumassistente.

Uitgelicht
Tijdelijke patiëntenstop
Tijdelijke patiëntenstop
Geplaatst: 12 november 2019

Op dit moment kunt u zich tijdelijk niet inschrijven bij een huisarts van SGE Meerhoven. Ons gezondheidscentrum heeft tijdelijk een patiëntenstop, om onze kwaliteit van zorg te kunnen bewaken en waarborgen.

Borstkankeronderzoek
Borstkankeronderzoek
Geplaatst: 4 november 2019

Komende maanden staat de bus van Bevolkingsonderzoek Zuid aan het Larixplein te Eindhoven t.b.v. borstkankeronderzoek.

Verandering online maken van een afspraak
Verandering online maken van een afspraak
Geplaatst: 31 oktober 2019

Eind oktober heeft u een brief ontvangen rondom de veranderingen in het online maken van een afspraak bij SGE Meerhoven. Een aantal patiënten heeft de moeite genomen om ons te laten weten, dat de tekst in de brief onduidelijk was, waarvoor onze oprechte dank. We willen graag met dit nieuwsbericht e.e.a. nader toelichten. De verandering betreft alléén het online maken van een afspraak. Indien u geen smart telefoon en/of computer heeft, kunt u ook via de telefoon een afspraak maken, hieraan verandert niets. SGE Meerhoven wil met de brief en de informatie bijeenkomst de digitale mogelijkheden voor het maken van een afspraak onder de aandacht brengen. End October you have received a letter about the changes in making an appointment online at SGE Meerhoven. Some patients have taken the trouble to let us know that the text of the letter was unclear, for which we genuinely thank them. With this news item, we would like to clarify all this. The change only relates to making an appointment online. If you do not have a smart phone and/or computer, you can also make an appointment by phone, this will remain the same. With the letter and information evening, SGE Meerhoven wants to draw attention to the digital possibilities of making an appointment.