Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Tijdelijke patiëntenstop
Tijdelijke patiëntenstop
Geplaatst: 12 november 2019

Op dit moment kunt u zich tijdelijk niet inschrijven bij een huisarts van SGE Meerhoven. Ons gezondheidscentrum heeft tijdelijk een patiëntenstop, om onze kwaliteit van zorg te kunnen bewaken en waarborgen.

Borstkankeronderzoek
Borstkankeronderzoek
Geplaatst: 4 november 2019

Komende maanden staat de bus van Bevolkingsonderzoek Zuid aan het Larixplein te Eindhoven t.b.v. borstkankeronderzoek.

Verandering online maken van een afspraak
Verandering online maken van een afspraak
Geplaatst: 31 oktober 2019

Eind oktober heeft u een brief ontvangen rondom de veranderingen in het online maken van een afspraak bij SGE Meerhoven. Een aantal patiënten heeft de moeite genomen om ons te laten weten, dat de tekst in de brief onduidelijk was, waarvoor onze oprechte dank. We willen graag met dit nieuwsbericht e.e.a. nader toelichten. De verandering betreft alléén het online maken van een afspraak. Indien u geen smart telefoon en/of computer heeft, kunt u ook via de telefoon een afspraak maken, hieraan verandert niets. SGE Meerhoven wil met de brief en de informatie bijeenkomst de digitale mogelijkheden voor het maken van een afspraak onder de aandacht brengen. End October you have received a letter about the changes in making an appointment online at SGE Meerhoven. Some patients have taken the trouble to let us know that the text of the letter was unclear, for which we genuinely thank them. With this news item, we would like to clarify all this. The change only relates to making an appointment online. If you do not have a smart phone and/or computer, you can also make an appointment by phone, this will remain the same. With the letter and information evening, SGE Meerhoven wants to draw attention to the digital possibilities of making an appointment.