Over SGE Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Tijdelijke patiëntenstop
Tijdelijke patiëntenstop
Geplaatst: 10 december 2019

Op dit moment kunt u zich tijdelijk niet inschrijven bij een huisarts van SGE Meerhoven. Ons gezondheidscentrum heeft tijdelijk een patiëntenstop, om onze kwaliteit van zorg te kunnen bewaken en waarborgen.

Huisartsenposten Oost-Brabant voor spoed
Huisartsenposten Oost-Brabant voor spoed
Geplaatst: 9 december 2019

Gedurende de feestdagen (1e en 2e Kerstdag en 1 januari) zijn onze centra gesloten. Voor dringende gevallen kunt u tijdens deze dagen de huisartsenpost bellen.

Chatbot van MGn is online
Chatbot van MGn is online
Geplaatst: 26 november 2019

Vanaf nu kunt u direct vragen stellen aan chatrobot Robin over het gebruik van MGN en de MedGemak app.